Lördag hela dagen:)

Vi är på väg till min kära bror i Lidköping å det känns alltid typiskt att det är kanonväder när man ska sitta i bil ett par timmar.
Brors barn fyller 3,12 så det ska bli smaskigt med massa tårta.
Bella har ju sluat med blöja på dagarna nu men när det gällde turen i bil idag så tog vi blöjan. Inget roligt att behöva stanna en gång i kvarten för potti pott.

Vilken sommar vi har haft på herr ober, alla sa att kinna dör ut på sommaren men det kan vi garantera att det inte stämmer. Har kanske inte sagt att vi byggt en restaurang i K inna stationshus? Riktigt lyxigt om man får jämföra med vagnen jag hade ha ha. Vi har nu 5 anställda:) hej va de går!

Bella mår bra och växer så det knakar, med tillväxthormonerna. En spruta varje kväll men hon är duktig. Hon är nu 88 lång och det märks i kläderna. Hon är glad och hungrig. Hon äter mkt mer nu, men vi måste fortfarande ge henne mer mat i peggen samt alla mediciner men det är riktigt kul när hon smaskar i sig massa.

Emma är nu 12 år gammal å shiiit vad det händer grejer nu.. Hon börjar bli riktigt stor och hormonet ökar med besked. Men lite roligt är det dock för man kommer ju själv ihåg hur det var ha ha min stora vackra dotter:)
Älskar mina tjejer nåt enormt❤
Nåväl lite uppdatering
Pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0