Höst=förkyld

Jaha då var det september å höst! Å med de orden så kan man ju enligt schema se att förkylningar halsont är obligatoriskt. Bella har varit sjuk under helgen och jag fick tydligen brev på posten i söndags där det stod att jag skulle bli rejält sjuk och det blev jag på eftermiddagen. Emma kom sen på måndag kväll med stora apelsinträdet i halsen och frågade om hon kunde få vara hemma på tisdagen så så blev det. Igår var vi alla 3 hemma å snorade hostade nös å grinade. Mysigt!
Idag är både Bella å Emma på skola å dagis så nu ligger jag nerbäddad och försöker bli av me de sista av förkylningen, nästan så det tjuter i öronen här hemma.

Bella har fått nån knöl vid sidan av bröstet strax nedanför armhålan som jag tycker är lite konstig, så Sverker vill kolla upp den i samband med nästa cystinprovtagning. Det ska bli i ntressant å se om värdet gått ner nåt med tanke på att vi nu ger henne bromsmedicinet endast ihop med vatten. Innan har vi kört ihop med mat eftersom hon mår så illa annars men det verkar som om inte hon tar upp medicinen då. 11/9 ska vi vara på östra så vi får väl se sen.

Trevlig onsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0