Herr Ober

Nu är jag i full gång och jobbar dygnet runt.. Tur som är är mina tjejer friska och vi slipper sjukhusbesök. Det är dock tufft att jobba så här mycket när man aldrig får träffa sina barn helt plötsligt... Nu tänker ni welcome to The real life!! Ja.. Tack. Det är så kul att få sånt beröm och återkommande gäster:) me löv this. Å vad jag är nyfiken på hur detta kommer att gå?? Kan man spola fram tiden lite? Schnitzlarna tog slut i fredags så jag var tvungen att stänga:( kul samtidigt som man skäms lite... Folk måste ju undra när man helt plötsligt stängt när de kommer.. Hi hi Jag mår kanon nu... Värker i hela kroppen efter allt slit med banka schnitzlar på kvällarna men så himla laddad för detta;) nepp nu måste jag jobba pöss kram hela dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0