Piss å skit

Ibland känns allt Piss å skit, varför är livet som en bergodalbana? Sitter ute å röker av ren frustation men kan inte sätta fingret på vad det är eller beror på. Det har kommit till den punkten med företaget att jag jobbar konstant och inte hinner med Något! Mina vänner undrar varför jag aldrig hinner med dem å själv känner jag att jag skulle vilja gå ut en kväll å ha Kul! Bella vill inte vara hos mig å det gör mig såååå ledsen. Vad det än är så är det bara pappa som gäller. Emma undrar var en gång i månaden bara med mamma tog vägen, vi bowlade en gång och jag lovade att vi skulle göra nåt kul ihop en gång i månaden. Jag skäms över hur kass jag är:( Så Jaa livet är tufft ibland...

Kommentarer
Postat av: Frida

Upp med hakan så där känner vi alla någon gång att man inte räcker till och bara jobar. Moa var också otroligt pappig när hon var liten det känns i hjärtat men det går över.Ha det gott nu du är en jättebra mamma kramar

2011-07-01 @ 10:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0