Känner mig lite konstig..

Allt rullar på och snart är det midsommar!! Redan? Känns som om snön töat precis? Hmm jag lever i min egen lilla bubbla.. Vi var hos dr Sverker igår på kontroll och Bellas värden var kanon, han hade dock inte fått resultatet från Belgien än( skrev nog Holland sist) å vi fattar inte hur det kan ta sån tid? Vi vill ju veta hur vi ska gå vidare..hmm Vet ni... Det har kommit in nästan 20000 till Isabellas önskan från FB vänner;) helt fantastiskt:) tack alla. Har skickat efter tackkort soon kommer dimpa ner i er brevlåda under sommaren. Vi omges av helt underbara människor sån tur vi har. Jag är helt säker på att Bella inte kommer att hinna fylla 13 innan hon blir botad och detta tack vare era bidrag. Jag är lite konstig i kroppen denna vecka, förut när jag skulle stänga HO så kändes det som om något välte vagnen och jag ramlade åt sidan?? Förstod snabbt att det inte var så men en sån otrevlig känsla när man tappar balansen. Igår när jag jobbade så såg jag absolut inget på höger öga? Superscary .. Huvudvärk har jag med och blixtrar i ögonen. Ska ta en dos sinova så jag inte blir sjuk... Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0