Wake up call

Hmm idag blev jag riktigt rädd efter att Isabella varit sjuk ett par dagar i influensan nyss spydde blod! Jag skickade direkt ett sms till hennes läkare som lugnade oss med att säga att det är en slemhinna som antagligen brustit eftersom hon hostar så. Vill tillägga att vi var inne på östra idag å kollade hennes peg och andningen samt elektrolyterna. Sänkan, peggen och andningen var bra men salterna lite låga. Hon har ju knappt fått i sig någon mat eller medicin de senste dagarna. Hon har gått ner 1,1 kg och har inte vuxit något på längden heller, 73cm fortfarande. Att hon bara väger 8,8 kg tycker jag är riktigt konstigt eftersom hon haft hela 1,5 månader helt frisk och ökad mängd mat 1200 kalorier istället för 1000? Fattar inget. Eftersom njurarna läcker så mycket urin så får hon ett preparat som heter Indomethacin. Så jäkla mycket biverkningar och hur vi än ökar dosen så blir inte urinet mindre. Så jag har slutat med den. Vi får ändå gå upp å byta blöjan på natten.. Nu när vi har haft så himla bra och hon knappt spytt en gång på dagen så "glömmer" man nästan bort att hon är allvarligt sjuk. Nu fick man Wake up callet:( 2 nätter sömnlöst för min del så nu tar Robert över i natt. Så jag får passa på med att bättra på skönheten genom en hel natts sömn.. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0