Tisdagkväll!

Goder afton:)

Idag är det en bra dag,
både Bella å Emma har mått kanon och jag har fått till ett box pass och tupperwareparty. Jag hade inte partyt men jag var på ett.
Man sitter där å lyssnar på produktbeskrivningar och har den känslan att tömma hela "plastskåpet" som det bara är en salig röra i med omaka lock till burkar som har fått köttfärssåsfärg i plasten och bara köpa evighets burkar som är så bra. Jag satt å drömde mig bort bland alla microlådor och gräddvispare och gjorde min egen lista som skulle vara "bra att ha". Sen la jag ihop priset som då slutar på runt 8 tusen kr, ja menar what the heck? Försökte övertala mig själv att jag aldrig behöver köpa några förvaringsburkar eller gurkgirlangverktyg ever more, kruxet var bara hur i h-vte jag skulle få Robert att tro på det lika mycket som jag! Hmmm

Box passet gick som det brukar, inge större framgångar vad gäller mina lår muskler. De finns helt enkelt inte!
Men mina armar helllooo, magnus samuelsson ligger i lä när jag speglar dem och de till och med rappar lite när jag spänner! Eller så kanske det knakade i dem? Nåväl det är ju nyttigt med motion och förbannat skönt när man inte har något dåligt samvete då man smäller i sig en schweisernöt efteråt, jag behövde sockret då jag var svimfärdig.

Dagens summa sumarum eller hur det stavas är MKT bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0