Det funkar visst inte att blogga via Iphonen:(

Idag är en sån dag man igentligen bara vill sova bort!
Trött å deppig vartannat men vad ska man göra å det? Man kan ju inte sitta å lipa för det blir ju inte bättre ändå. Så ta en kaffe och ett djupt andetag och skärp dig!

Isabella sitter vid mina fötter å tycker att jag är så himla tråkig. UPPMÄRKSAMHET TACK om hon kunde säga det själv!
Har tagit prover idag då läkaren ringde i helgen och tyckte att hennes bikarbonat värde var för lågt och att vi skulle ta ett prov till. Så nu har vi höjt mängden till det dubbla. Helt galet hur mycket njurarna läcker ut. Hur kommer det att se ut om något år eller så? Nu fick hon 6 olika sprutor kl 12 med ämnen som kroppen inte vill behålla och med den mängden så förstår jag att magen säger ifrån! Å detta är ju var 3-4 timme! Usch stackars min prinsessa! Vissa av medicinerna är som cellgift det ger biverkningar på kraftigt illamående så då förstår ni min poäng när jag ryser av uppdosering. Det är ju det enda jag kommer att göra på dagarna ligga på knä å torka kräk.... och börja om med medicinerna igen!

Som sagt vissa dagar är bara lite jobbigare men detta är ju den bästa psykologen...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0