Torsdag hela dagen:)

Isabella vaknade 0930 idag, fantastiskt och jag har bara gått upp 1 gång under natten:) lyckliga jag, nu vet jag hur det känns igen att vara utvilad. Emma vaknade å skrek att i morgon är det jul. Ha ha söta unge. Jag läste mitt rim från min julstrumpa som Robert skrev " du kämpar och sliter varje dag så det här tror jag blir bra. Du fixar med våra barn och vårt bo, här får du lite lugn å ro. Du är en underbar och vacker tjej, du vet väl hur mycket jag älskar dig." fint va!!! Undrar vad det kan vara i? Paketet är som en ljudbok ungefär... Hmm lurigt. Det andra paketet har rimmet " med denna i ditt kök behöver du ingen gök, du blir pigg å glad å kvittrar med varje dag" hi hi roligt. Nej nu är det dags att fixa håret å rynkorna i ansiktet. Nisse kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0