Snart jul:)

Måndag kväll och nedräkningen är i full gång och om bara tre dagar så väntas julaftons morgon. Å vad mysigt, det är då jag ställer klockan och tänder brasan tidigt och väcker sen barnen för att tömma julstrumpan:) en mysig tradition som senare å även innehållit min syster med barn och mamma vilket bara höjer myset ännu mer. Nu raderade jag nästan allt jag skrivit så nu blir det bara ett kort inlägg. Ska iväg på provtagning av isabellas elektrolyter ( salter i kroppen) och se om de blivit sämre av att hon varit sjuk och samtidigt ta influensavaccinet igen. Hoppas att testerna visar bra nivåer efter allt jobb med att få henne behålla medicinerna. Hoppas hoppas, jag vill ju inte behöva öka mängden igen. Ögondropparna som hon helst ska ha varje timma går sådär vill jag erkänna, glömmer av ofta när man är uppe i något annat och det är ju riktigt kass av mig så jag måste skärpa mig nu! Nytt nyårslöfte blir ordning på dem samt att jag ska ge slutarökandet en chans, men OBS förvänta er inget för då börjar jag nog igen;) självdiciplin är lika med 0 hos mig. Undrar vad jag får av tomten i år? Jag har önskat så himla mycket så jag inte ens kommer ihåg vad !! Ha ha smart. Nu ska jag prova att sova en stund tills sista mat å medicin klockan ringer kl 00. Ps, tur att det finns så underbara mäniskor runt mig, vissa vet inte ens hur mycket ett mail från dem betyder, så jag vill passa på att tacka för den värme jag får. Speciellt en tjej jag fick från i morse, du vet vem du är Tack för att du finns:) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0