Äntligen...

Äntligen funkar det att skriva.. Jag har ju varit blond ett tag och råkat ändra redigeraren ha ha. Sån är jag ha ha. Gud vilka veckor vi haft, Bella har varit förkyld igen. Jag har fortfarande inte blivit van med alla symtom på sjukdomen men hoppas snart att det bara sätter sig. När Isabella blir sjuk så blir hon automatiskt mer illamående och spyr mycket. Så har det varit i två veckor fram tills i måndags. Vi har kämpat med att få i henne mat och mediciner och eftersom hon spydde hela tiden så får man försöka att trycka i henne med halvtimmars intervall. Hon har 36 sprutor som ska fördelas jämt under dagen och det blir ju helt sjukt när man sitter med mat och mediciner vartannat och ögondropparna hon måste ha varannan timme,. Hon sover ju sämre på nätterna så istället för att vakna 2-3 ggr per natt så är vi uppe i 6-7 ggr och vem blir inte dum i huvudet efter några dagar utan sömn. Från och med nu så är jag en höst/vinterhatare med alla förkylningar och kräksjukor som finns i omlopp hela tiden. Usch... Men jag har ändå lite tur att hon sover till 9 mestadels så jag kan få någon timmas sömn på morgonen.. Robert tar alltid mediciner å mat kl 6 så jag får mana. Ni kan ju tänka er ett foto på mig before and after detta år ha ha. Så illa var det i helgen så att jag köpte foundation och covers krämer för nästan 800kr, ja å en rouge också med det sa jag inte till Robert ha ha han får väl slag:) nåväl han älskar mig även för mina brister eller jag menar fläckar. Nu ska jag sova en stund men kommer med en bättre förklaring på Cystinos i morgon... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0