Välkommen till min nya blogg!

Haha detta är en ny upplevelse.. hmm här ska jag föra så kallad dagbok, aha som om någon sitter å väntar på vad jag har att skriva.. hihi men om inte annat så blir detta min alldeles egna kryp in, och eftersom jag har ett väldigt kasst minne på allt som inte har med jobbet å göra så kan det vara bra att gå in här å friska upp vad man gör på fritiden. ;)


Idag måndag å jag e hemma med Emma (min snart 8åriga dotter) för hon är sååååååå sjuk sa hon 0710 imorse. Sen att hon är morgon trött och har varit det sedan den dagen hon kom ut från mig å såg att jag blev hennes biologiska mor har ju kanske lite betydelse men men, jag är inte direkt lessen med detta fina väder och pyssla om sig själv xtra dag. Emma?
Hon e självgående så hon slänger ihop sin egen hostmedicin när hon behöver hihi.

Det är helt sjukt hur snabbt man blir gammal! Jag fyllde precis 28 och samma morgon såg det ut som om jag hade fått en rynka under ögat.. Ni kan förstå paniken å ångesten. Jag mailbombade 14 olika e-handelshops med innehåll anti-wrinkle.. Vi kan ju köra ett anti-wrinkle kräms test då jag uppdaterar er med vilka produkter som inte funkar? haha nåväl vad är en bal på slottet. jaja

krams

Kommentarer
Postat av: tjuven

oj, guuuud sicken bra blogg du har. Välkommen till bloggvärden. Jag tycker nästan att det hära rosa var det finaste jag har sätt. Kul att du skaffat dig ett virtuellt hem osså, för då känns det som om man kommer hem till fler saker än bara hemmet. Fy vad roligt. Hoppas du kommer trivas. Kraaamar

2008-02-18 @ 19:22:44
Postat av: K

Hej Löv!

Knasigt, att du och jag har precis valt samma färg som jag på exakt samma blogg...jag skriver i och försig inte så ofta, men när jag väl gör det så blir det kanske långt.

Många pussar och kramar!

// K

2008-02-20 @ 20:47:36
URL: http://poccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0