brasan grrr

Ok jag har kämpat med den j-la brasan i 4 timmar snart och jag vägrar att ge mig! Jag har försökt att tutta eld med allt möjligt jag hittat hemma!! Vi hade iof en himla massa flyttkartonger som jag tillslut pressade in i brasan! Det bara pyser å dreglas från träfan därinne! Jag älskar å mysa framför brasan men de finns någon annan som vägrar låta mig få eld antar ja! hmm jag har lite tändvätska på altan, ska ja prova det kanske?? Att jag inte tänkte på detta innan. Har hållt på i som sagt 4 timmar å så sitter man här å får en snilleblixt. moahahahaha nu jä-lar..

OK? Ibland undrar jag helt ärligt om man har alla hästar i stallet, alla kråkor i näsan, alla köttbullar i pannan. Va trodde jag skulle hända? Jag tänker inte berätta utan jag sätter punkt för denna händelse exakt HÄR.

Min bästa vän ska gifta sig.. Jag ska va tärna och jag ska sjunga. Jag har gått hos en sång pedagog under vintern men skulle gått en nu på våren med men spargrisen blev stulen av en tjej vid namn Gina och en Zara och någon kicki eller kanske kicks!! hmm jaja jag får öva upp stämman själv istället ett tag och får jag panik strax innan bröllopet så får ja ta en speed kurs! Lite nervös faktiskt, men inte för mig utan för henne. JAg blir så fundersam när jag tänker på giftemål, nästan lite skrämd fast jag har världens absolut fantastiske man så blir man ändå lite rädd. Hon är himla brave tycker jag, så det e bara att ta lärdom av henne. Vi har redan hittat hennes klänning som e Så fin. Det är smycken å lite smått å gott å blått å nått mer som fattas men det fixar vi senare. Sommarbröllop på en herrgård, det kan ju inte bli annat än perfa! hmm sööt

Min löv är i sthlm, han e där jämt nu för tiden! Men men de blir väl snart bättre hoppas jag! De är tråkigt att behöva lägga sig i en iskall säng själv. Jag har lite ticks för mig vid läggdags å det är att han värmer upp sängen lite innan å jag lägger mig brevid och eftersom mina fötter händer å näsa är döda cirkulationsmässigt så smyger jag in dessa delar å värmer upp mig å kyler ner honom. mm han blir lite enoyed men det är ju faktiskt så man gör i ett förhållande? Rätta mig om ja har fel här? Man tar å får? hihi nejdå..

Snart reser jag iväg å seglar i karribien och det ska bli helt underbart, iof med jobbet men ändå! Värmen soooolen vinden vattnet. hrrrrr mysigt

Äpplet faller inte långt från trä´t!
Emma brukar ha sina dagliga berättelser om vad hon gjort under dagen å idag var det en mindre rolig upplevelse för henne tror jag..
E: mamma
Jag:ja
E: Idag har de varit en tung dag!
Jag: oj då varför det?
E:jag har haft otur med allt!
J: jasså hur menar du?
E: jo men jag har slagit i foten, fått en sticka i handen och snubblat 13 gånger
J: Nej men varför detta?
E: jo det var någon som knutit ihop skosnörna!
J: men knöt du inte upp dem efter första gången du ramlade?
E: jo men dem knöt sig själva när jag sprang hela tiden.
J: hmm ok?

Ibland undrar man om saker verkligen händer i verkligheten, ja menar att barn har ju himla fantasi men när det gäller detta så skulle inte det förvåna mig! Hon e så goo.. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0