I`M BACK ALMOST BLACK!!! Hello everyone

Karribien är ett paradis och jag beordrar alla att åka dit! Helt fantastiskt!

Vi kom till cruisebåten klockan 18 på torsdagen efter att ha druckit en hel del champanje på Flyget så var man i toppform! Röda mattor och underbar service! Det var 160 anställda där och vi var 200 från Lyreco så vi behövde inte direkt vänta på att få det vi ville! Kvällen började med härlig raggiemusik live och BAREN var öppen! helt bäst!
Jag är inte den som direkt spottar i glaset utan gick med ett glas i varje hand hela kvällen! Dansade på däck i varma vindar och alla glada, känslan går inte att beskriva! Jag var den enda svensken men jag gjorde mig allt synlig så att ingen missade att vi svenskar kan parta!

Fredagen:
Vi började med att öva på att ta på oss räddningsvästar å gå till repektive samlingsplats (jag gick då till baren för om jag ändå ska drunkna varför inte med massa sprit i kroppen) . Sen bar det iväg till ö nr 1 st Lucia där vi mös på stranden med buffe och iskalla öl. Bada i 25 grader varmt vatten är inte helt fy skam så där tillbringade jag en del tid. Massa roliga rasta people var där och såg allmänt goa ut om ni förstår! Det är inte alkoholen de har problem med i detta land! haha
Kvällen hade vi tema international så då var det bara att klä sig i Fotbolls landslagets matchställ å hatt å visa världen hur snygga färger vi har! dans öl å ett pkt med ciggaretter...

Jag fortsätter med lördagen sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0