Del 2 Lördag! El Karribien

Denna dag var min favorit tror jag! Vi hade en halvdag med sightseen på platsen där Pirates of carrabean spelades in å det var så coolt! Jag hade då på mig min piratscarf piratbikini och sist å minst piratnavelsmycke hihi e jag inte så himla hipp!!  Andra halvan av dagen snorklade vi å jag hittade massa ölburkar människoben och en BOMB trodde jag, fick i mig 2 liter saltvatten då jag upptäckte att snorkel inte funkar så långt under ytan. Jag simmade upp å skrek på guiden och han hoppade i UTAN snorkel och plockade upp en gammal GRYTA! Sanden på strande var svart eftrsom det är en gammal vulkan ö så det bränndes en aning när man skulle ta sig till handuken. Tofflor va e de? Dagen avslutades med Carrabean kväll med tema carnival så jag slängde på mig shrek dressen å gick upp å låtsades smällta in med de 200 andra utklädda!! Kvällen slutade återigen inte förrän 0530 och jag kröp in på rummet för att få lite sömn.. i 1 1/2 timma tills det var dags att krypa ner till frukosten. Å vilka frukostar sen.. det hade allt en bakfull blondin vill ha typ bacon, kaffe, fattiga riddare, juice och wienerbröd! Perfa.


Söndagen startade som ja nyss slutade med frukosten som laddning iför dagens olympiad. Vi scandinavier skulle vara ett lag å vi började med beachvolly och vann, sedan beachfotboll som vi vann, sedan surfbrädebalans som vi dessvärre inte vann men kom ändå tvåa mot det andra laget vi tävla emot! haha. sedan var det dags för lunch som de hade ställt upp på stranden med allt i grillväg du kan tänka dig och jag bakfull som jag var tog en Öl, å god var den med! Ölen tog jag i en klunk tog en ny å la mig på en solbädd å tillbringade en lite stund där. kvällen var lyckad med fest å liveband! haha

vill nii veta resten? då skriver ja imån hihi krammmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0